اقا محمد در بچگی شاید طبیعی باشه . بچه هایی که زیاد حرف میزنند . چون غالبا حرفهاشون بدون فکر و نسنجیده میشه . ممکنه اطرافیان بگند کم حرف بزن یا چرت و پرت نگو . و این تو روحیه شما تاثیر بدی گذشته و فکر میکنید حالا هم اونطوریه . در صورتی که الان شما فرد بالغی هستید و میتونید قبل از حرف زدن در موردش فکر کنید و به اصطلاح حرفهای سجیده و اصلاح شده بزنید . مطمئنا همه هم اینکار رو میکنند . مثلا من برای نوشتن همین متن با خودم مرور کردم و اینها رو براتون نوشتم . نوشته های شما هم کاملا واضح و خوبه . مثلا برای نوشتن همین پست اولتون مگه چقدر فکر کردید ؟ مسلما برای نوشتن متن های مهم تر فکر کردن بیشتری نیاز هست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)