سلام خانم نادیا-7777
واقعا منو ببخشید... من همیشه میام سایت اخرین ارسال رو نگاه میکنم نمی دونم چرا نظر شما رو توی تاپیک خودم ندیده بودم!!!!... واقعا ممنونم که به تاپیکم توجه داشتید...و عذر میخوام نظرتون رو دیر دیدم.
بله من با مشاورین سایت هم صحبت می کنم حتما...
شما لطف دارید و حتما می تونید کمک کنید... و تجربه ی فردی شما خیلی میتونه راه گشا باشه...
شما بزرگوار هستید و حتما قابل.... من شاید همین روزها شارژ کردم و بعدش حتما به صورت خصوصی باهاتون در میون میذارم و تجربتون استفاده میکنم.
بازم ازتون تشکر میکنم مخصوصا بابت وقتی که در اختیارم خواهید گذاشت و حسنه نیتتون.
با تشکر.ممنون.









علاقه مندی ها (Bookmarks)