به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 78

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 96 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-03
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    3,765
    سطح
    38
    Points: 3,765, Level: 38
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 64 در 43 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام من مطلبتون رو خوندم و متاثر شدم چون شما و همسرتون قلبا همو دوست داشتید و ازدواج شما اشتباه نبوده بالاخره مشکلات تو زندگی هست از لحظه ای که پیمان میبندید با هم عهد هم میبندید که پای همه مشکلات باهم مبارزه کنید نه اینکه بخاطر یه مشکل همو آزار بدید و بهونه های الکی بگیرید نمیخوام بگم کی مقصر بوده اما شد با خودتون فکر کنید خوب خانم من به فکر منه که رفته سرکار تا این مشکلات رو دوتایی به دوش بکشیم اگه بی تفاوت مینشست تو خونه و نسبت به مشکلات بی تفاوت بود بهتر بود ؟ شد با خودتون خلوت کنید و منطقی بدون غرور با همسرتون صحبت کنید بهش بگید یه فکری تو ذهنتونه و داره آزارتون میده میخواید سو تفاهم رو حل کنید و باهاش درد و دل کنید تا آروم بشید ، بهش میگفتید که الان ازینکه بیکار هستید دارید عذاب می کشید و هدفتون خوشبختی زن و بچه تونه اما با این شرایط پیش اومده ناراحتید که این شرایط رو براشون فراهم نکردید و از طرفی هم غرورتون جریحه دار شده که اون میره سرکار و دوست ندارید اونم زیاد سختی بکشه .اما شما چکار کردید نه تنها مشکل رو حل نکردید بلکه با تبر ریشه شو قطع کردید ؟ ببخشید اگه انتقاد کردم اما خواستم دیدتون رو بازتر کنم گاهی ما آدمها مطمئن هستیم کارمون خیلی خوبه اما نمیدونیم با یه تهدید الکی یا یه شوخی کوچیک کل روان اون زن رو خراب می کنیم و انتظار داریم هیچ اتفاقی نیوفته شما نا خواسته به همسرتون اعلام کردید که اونقد خسته شدید ازش که تمایل به ادامه ندارید و این باعث میشه دیگه همون محبتتونم نخواد ، خانم ها خیلی احساساتی هستند شاید از ذهنشون پاک بشه اما از دلشون هرگز ، تنها راه حل اینه که فعلا کاری به کارش نداشته باشید ایشون نیاز به تنهایی دارند ضربه بزرگی بهش زدید ...

  2. 4 کاربر از پست مفید mahsa21 تشکرکرده اند .

    morteza2487 (جمعه 04 اردیبهشت 94), من راضیه هستم (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), zolal (جمعه 04 اردیبهشت 94), بارن (جمعه 04 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم را دوست دارم، اما به من خیلی بی توجه شده!
    توسط maryam_sh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 19:32
  2. شوهری که منو دوست داشت حالا به من بی توجه شده!!
    توسط مژگان 2 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 31 شهریور 91, 08:33
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  4. ناتواني در بيان دوست داشتن
    توسط ايدا هاشمي در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 07 دی 86, 01:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.