
نوشته اصلی توسط
امید زندگی
من حدود8 سال هست که ازدواج کردم از اول همینطوره همش عصبانیه هروقت از کسی یا چیزی ناراحت میشه میاد ناراحتیش رو سر من خالی میکنه ولی فقط بامن اینطوریه در حالی که با پدر و مادرش و خونوادش خیلی خوبه بیرون از خونه همه از اخلاقش تعریف میکنن ولی توخونه برعکس هستش وقتی من ازش یه کاری یا یه چیزی می خوام عصبی میشه
مثلا چند روز پیش اسباب کشی کردیم هنوز وسایل سنگینی که من نتونستم جابجا کنم وسط پذیرایی موندن امروز صبحم یکی از اسبابا افتاد رو پای بچه منم چند روزه بهش میگم اینارو جابجا کن بذار سر جاشون اهمیتی نمیده وقتی صبح منم بهش اعتراض کردم اومدو کتکم زد که چند بار این حرفارو میزنی خودم به وقتش سرجاشون میزارم
هرچقدر می خوام بهش توجهی نکنم و به فکر خودم باشم اما نمیشه چون همه ی کار و زندگیه من به اون مربوط میشه برای یه کار کوچیک هم باید ازش اجازه بگیرم
علاقه مندی ها (Bookmarks)