به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 خرداد 01 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1393-6-21
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    6,971
    سطح
    55
    Points: 6,971, Level: 55
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 179
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 73 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط امید زندگی نمایش پست ها
    من حدود8 سال هست که ازدواج کردم از اول همینطوره همش عصبانیه هروقت از کسی یا چیزی ناراحت میشه میاد ناراحتیش رو سر من خالی میکنه ولی فقط بامن اینطوریه در حالی که با پدر و مادرش و خونوادش خیلی خوبه بیرون از خونه همه از اخلاقش تعریف میکنن ولی توخونه برعکس هستش وقتی من ازش یه کاری یا یه چیزی می خوام عصبی میشه
    مثلا چند روز پیش اسباب کشی کردیم هنوز وسایل سنگینی که من نتونستم جابجا کنم وسط پذیرایی موندن امروز صبحم یکی از اسبابا افتاد رو پای بچه منم چند روزه بهش میگم اینارو جابجا کن بذار سر جاشون اهمیتی نمیده وقتی صبح منم بهش اعتراض کردم اومدو کتکم زد که چند بار این حرفارو میزنی خودم به وقتش سرجاشون میزارم
    هرچقدر می خوام بهش توجهی نکنم و به فکر خودم باشم اما نمیشه چون همه ی کار و زندگیه من به اون مربوط میشه برای یه کار کوچیک هم باید ازش اجازه بگیرم
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    دوست عزيزم مي تونم بگم كمي دركت مي كنم چون شوهر من هم زود عصباني ميشه ولي شدتش فكر كنم كمتر از شوهر شما هست.ببين بايد خيلي دقت داشته باشي يك مثالي ميزنم من نزديك عيد كه ميشه خودبخود اعصابم خراب ميشه چون هميشه با اينكه شاغل هستم كارها رو خودم انجام ميدم و مثلا به شوهرم ميگم پرده رو باز كن اگه سه بار بهش بگم ميگه تو چرا امروز به من هي گير مي دي؟پس خودت رو تمرين بده سعي كن با احترام باهاش حرف بزني دقت كن احترامي كه براي اون معني داشته باشه نه تو مثلا امتحان كن ببين چطوري حرفي بگي يا كمكي بخواي (منظورم لحن صحبت كردنت) هست اون ناراحت نميشه.درسته كه مردا هرچقدر هم عصباني بشن نبايد و حق ندارند روي زنشون دست بلند كنن ولي ببين تو چطور مي توني اين عادتش رو كم رنگتر كني.تو كه اونو نميتوني تغيير بدي بايد روي خودت كار كني.مثلا بهش بگو عزيزم من ميخام اين وسيله رو بزارم سرجاش ولي سنگينه نمي تونم ميشه كمكم كني بجاي اينكه غر بزني تو هيچ كاري نميكني و وسايل مونده زمين.شوهر من ميگه چرا شما زنا فكر مي كنين فقط شما احساس دارين و مردا كمتر ناراحت ميشن.مردا بيشتر نياز به احترام و توجه دارند.خلاصه بايد بعد از 8 سال زندگي قلقش رو دست بياري.سعي كن بيشتر تعريفش كني به قول دوستان هر كاري كرد و خرابش هم كرد شما تعريف و تمجيد بكن.وقتي از بيرون عصباني هست شما ساكت باش و حرف نزن بزار آروم بشه بعد خواستت رو بگو

  2. کاربر روبرو از پست مفید elsay تشکرکرده است .

    امید زندگی (شنبه 05 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** عزت نفس + اعتماد به نفس **
    توسط باغبان در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 24 مهر 00, 15:41
  2. بی اعتنایی شوهرم نسبت به پول دادن
    توسط aye در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 آبان 93, 19:02
  3. چگونه می توانم با دوستان با اعتماد به نفس و عزت نفس رفتار کنم ؟
    توسط علیگندابی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 17:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.