شوهرم من اصلا موافق طلاق نیست و نمیخواست منو طلاق بده من نامه پزشکی قانونی داشتم که چند بار کتکم زده بود و کلی مدرک داشتم و دوندگی کردم تا تونستم حکم طلاقمو بگیرم .م
عزیزم منم مثل شما شوهرمو دوست داشتم یعنی الانم دارم ولی اون خیلی مغرور و یکدنده و لجباز هستش اگر حداقل یکبار از کاری که کرده پشیمون میشد و میگفت اشتباه کردم دیگه کتکت نمی زنم یا میرم سرکار خرجی میدم بهت و با خانوادت کاری ندارم من هیچ وقت کار طلاقمو پیگیری نمی کردم اون فقط میگفت طلاقت نمی دم تا خودت برگردی بگی غلط کردم و ببخشید ..... خوردمو برگردی سر زندگیت اون درست شدنی نبود من دوسش دارم ولی میدونم هیچ فایده ای نداره برگردم روز از نو روزی از نو.میدونی عزیزم دلم راضی نیست ولی عقلم میگه چاره ای ندارم جز این باید فکر آینده ام باشم بالاخره.اگر زندگیت درست شدنی هست عزیزم تلاش کن تا زندگیت درست بشه آخرین راهت طلاق باشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)