سلام خانومی
تا حالا در مورد احساساتت باهاش صحبت کردی؟
چرا دست رو شما بلند میکنه؟
بعدش پشیمون میشه؟
فکر میکنی الان چیزایی که بچه شما داره میبینه (کتک خوردن مادرش) روی روحیه و اینده اش تاثیر نمیذاره؟
این روش زندگی غلطه و باید اصلاح بشه .....
شغل همسر شما چیه؟
نحوه اشنایی شما چطور بوده؟
چه کارهایی تا به حال برای اصلاح شرایط کردی؟
هر دو تون از روابط جنسیتون راضی هستید (سربسته به این سوال جواب بده)؟
از لحاظ مالی شرایطتتون چه جوریه؟
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)