حقیقتش گفتن این حرف خیلیییییییییییییی جرات میخواد توی این تالار
ولی من میگم
شما دیر یا زود جدا میشید
امیدوارم عاقلانه عمل و رفتار کنید و نذارید بیشتر از این لطمه روحی و احساسی و جسمی بخورید.
یه وقت به خودتون نیاید و ببینید از همه لحاظ له و خورد شدید و خدانکرده یه بچه هم این وسط بی گناه بدنیا اومده.
یاحق








علاقه مندی ها (Bookmarks)