سلام.
از کجا معلوم این اقا توی این بازه یا بازه ها مشغول خواستگاری رفتن جای یا جاهای دیگه نباشن و میخوان خوب دوراشونو که زدند بعد ببینند ایا شما باز مناسب ایشون هستید یا نه؟
به نظر من یک جای کار داره می لنگه....
توضیه میکنم ارزش خودتونو نیارید پایین...مخصوصا اون اقا تجربه هم داره پس شاید میخواد محتاط تر عمل کنه و... یک سری چیزا رو داره مقایسه می کنه و.. چیزایی که توی مورد قبلی بیش تر ازش ترسیده شده رو قطعا داره بیش تر با شما مطرح میکنه و...
خلاصه به نظرم روی ایشون اصلا فکر نکنید...
درگیر احساسات نشدن اصلا ربطی به این نداره فواصل این قدر طولانی بشه از نظر زمانی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)