سلام عزیزم.خیلی خوشحالم از تصمیمی که گرفتی.
نحوه حرف زدن و حتی گزینش کلماتت نشون میده که پخته تر از سنت هستی و بسیار فهمیده
البته اینم بگم که تا چند ماه ممکنه درگیر احساسات متناقض بشی.اما باید بدونی که این نیز بگذرد.
باور کن حتما خیری بوده که توی این مرحله تموم شده و تکلیف خودتو دونستی.ممکنه بعدا انقدر مردی که وارد زندگیت میشه خوب و قاطع و همه چیز تمام باشه که اون موقع ناخوداگاه پیش خودت یه کوچولو مقایسه هم بکنی و خندت بگیره.فقط بهت بگم ممکنه احساسات متناقض تنفر و عشق و شکست و غیره سراغت بیاد.اما اینا همش چند ماهه.انشالله که جدیتر دنبال درس و کار های خودت باشی این احساسات متناقض هم زودتر فراموشت میشه.این شخص یا هر خواستگار دیگه ای، باید بدونی که اونها باید خواهان تو باشن و با هر شرایطی که هستی ،مشتاق رسیدن به تو باشن.من مطمینم سهم تو از خوشبختی بیشتر از ازدواج با این آقا بوده.اینو شاید خودتم بعدا متوجه بشی.موفق باشی همیشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)