ملیح جان منم در دوران عقد اینجوری بودم . چون هفته ای یکی دوبار همسرم منو به خونه شون میبرد . به دلیل اینکه جام عوض میشد بد خواب میشدم و نمیتونستم بخوابم . خرو پفهای همسرم که مزید بر علت میشد . و تا صبح نمی تونستم بخوابم .
خدا رحمت کنه مادر شوهرم رو خیلی زن نازنینی بود . فکر میکنم میفهمید که نتونستم بخوابم . زیاد اهل حرف زدن نبود . ولی نگاه مهربانش یه جورایی انرژی مثبت به من می داد . خدا رفتگان همه رو بیامرزه .
الان هم همینطوریه . اگه جام عوض بشه نمیتونم بخوابم . ولی تو خونه خودمون خر و پف همسرم نه تنها اذیت نمیکنه بلکه اگه صداش نیاد یه جورایی نگران میشم که چرا نمیتونه بخوابه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)