نفس عزیز
خوشحالم که خودتو پیدا کردی
مطمئن باش خدا هیچ وقت تنهات نمیذاره
حتما" قبوی میشی مطمئنم
تشکرشده 498 در 242 پست
نفس عزیز
خوشحالم که خودتو پیدا کردی
مطمئن باش خدا هیچ وقت تنهات نمیذاره
حتما" قبوی میشی مطمئنم
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
تشکرشده 10 در 8 پست
دوستای گلم از همتون ممنونم . خیلی برنامه ها واسه آینده دارم . ان شاء الله که خدابه ههمون کمک کنه تو مهمترین لحظات زندگی بهترین تصمیمو بگیریم.
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
تشکرشده 281 در 126 پست
سلام خانم گل
دیدی خدا دوستت داره.خدا رو 100 بار شکر عزیزم. مطمئن باش توی این اتفاق یک حکمتی بوده که بعدا برات معلوم می شه . خیلی خوشحالم نفس جان .
امیدوارم همین روحیتو تا اخر ادامه بدی.
![]()
ما همه برات دعا می کنیم عزیزم. یادت باشه دوستای زیادی داری که همیشه پشتت هستند.![]()
روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...
هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...
تشکرشده 10 در 8 پست
مرسی نازنینه عزیزم![]()
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
تشکرشده 1,247 در 437 پست
مبارک باشه .
ماجرای غم انگیز شما را خواندم اینجاست معلوم میشه چرا میگن عاقلانه انتخاب کن ؛ عاشقانه زندگی کن .
تشکرشده 885 در 224 پست
خیلی خوشحال شدم گلی خانم.به فکر آینده باش و اصلا به انتقام فکر نکن .تنفر روح و روان خودتو آزار میده اول بعد سایرین رو.به خدا واگذار کن.مطمین باش بهترین حکمه و بالاترین انتقام گیر.ازش شاکر باش و نگران اینده هم نباش.ما خدا نیستیم و فقط اوست که می داند آینده از ان کیست.مواظب خودت باش خودتو خیلی دوست داشته باش.هر روز جلو آینه برو و به خودت بگو خیلی دوست دارم!!نتیجش وحشتناکه به امتحانش می ارزه.
[size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]
تشکرشده 281 در 126 پست
سلام نفس جان خوبی ؟ در چه حالی ؟ اوضاع احوالت چطوره ؟
تشکرشده 10 در 8 پست
سلام نازنین جان خوبم عزیزم . همش منتظره روز دادگاهم خیلی دوست دارم ببینم دادگاه چه طور با این قضیه برخورد میکنه . آخه دارن به همه میگن مگه قانون چکارمون میکنه فوقش میگه چند مای یه سکه که اونم میدیم . ولی وکیلم میگه یه مقدار باید پیش بده وگرنه میره زندان خیلی دوست دارم دادگاه این حکمو بده اون موقع ببینم غروره کاذبشون به دادشون میرسه . کاش عادلانه قضاوت بشه. با اینکه لازم نیست که خودم برم ولی عمدا میخام برم میخام همه چیزو واسه قاضی بگم . کاش زودتر بگذره. خیلی روزای سختیه . برام دعا کنین دوستان. از دسته خودم ناراحتم اخلاقم تو خونه اصلا خوب نیست دلم واسه مامان و بابام میسوزه . خیلی تحملم میکنن .دیروز رفتم خونه داداشم زود دلم واسه خونه تنگ شده امروز میرم خونه شاید چندروز برم خونه داداشم بمونم یه کم ر.حیه ام عوض شه . کاش زودتر این روزا بگذره. خیلی دلم هوایه دورانه دانشجوییمو کرده چقدر خوش بودیم چه اردوهایی رفتیم . یه حسی بهم میده تا عید همه چی روشن میشه کاش زود عید بیاد.
الهی و ربی من لی غیرک
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
تشکرشده 498 در 242 پست
نفس عزیز
حتما" برو دادگاه و خودتو محکم بگیر تا ببینه که نمیتونه تو رو بشکنه
بذار ببینن که بدون اون نمیمیری و خودت پیدا کردی عزیزم
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
تشکرشده 10 در 8 پست
مرسی الینا جان . واسم دعا کن آجی........
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)