من یه انتقادی دارم و میدونم جاش اینجا نیست، ولی میگم همینی که هست!
1- یعنی چی که تاپیک نظر سنجی قفل میشه خوب جنبه اموزشی داره میشه کلی استفاده کرد.
2- چرا تو روابط دختر پسر مشاوره نمیدید؟ با اینکار این مشکل حل میشه یا دختر و پسرها درگیر روابط و مشکلاتی میشن که ازش هیچی نمیدونن؟
مدیر محترمی که این تاپیکو قفل میکنه، لطفا فکر کنید در این مورد که از این زیر ساخت خوبی که پدید اوردید چقدر بهره بیشتری میشه برد و چه کمک بزرگی میتونه به فرهنگ مردم کشور بکته. تابو شکنی سخته ولی با کمی زکاوت میشه بهترین نتایجو گرفت.
ببخشید فضولی کردم
خیلی ممنون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)