تا حدودی حرف شما درسته. ولی خوب شاید همسر ایشون تبلور احساسات شاد رودر اشعار ایشون می دونسته و الان این رو که شعری از ایشون "شاد" نمی شنوه نشونه کم علاقگی ایشون.این حساسیت باید کم بشه. چه اشکالی داره به انواع روشها ابراز علاقه کردن.نوشته اصلی توسط anigma








علاقه مندی ها (Bookmarks)