دوست خوبم عاشق خانواده از دلگرمی دادنت خیلی ممنونم من موضوع شما رو تا حدودی متوجه شدم به نظر من شما به خودتون خیلی برسید و اصلا به این موضوع حساس نباشید چون هم شکسته میشید هم اگه حساس باشید برخوردتون با همسرتون بدتر میشه انوقت اون بیشتر لج میکنه اگه هم سرش با یه چیزایی گرم باشه که صد درصد نیست همش جنبه بازی و مجازی داره انقدر مهم نیست شما با اینهمه مشغله دو بچه و درس و کار فکر این چیزارو هم کنید رها کنید تا بالاخره همسرتون بعد از مدتی احساس خفگی و بیهودگی میکنه و به جمع شما و بچه ها که شاد و رها زندگیس می کنید کشیده میشه این وسط فقط بچه هارو میتو نید نقش کاتالیزور بدید که با زبون بازی بچگونشون ایشونو به خودشون بیاره البته من فقط خاستم حرفمو بزنم بهتون باز نظر خود شما که به نظرم خانم خیلی پخته و با شخصیتی هستید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)