مبارك باشه دوست عزيز
هيچ حسي قشنگتر از حس مادر شدن نيست و هيچ عشقي به عشق مادر به فرزند نمي رسه
تشکرشده 3 در 3 پست
مبارك باشه دوست عزيز
هيچ حسي قشنگتر از حس مادر شدن نيست و هيچ عشقي به عشق مادر به فرزند نمي رسه
تشکرشده 3,145 در 958 پست
اسما عزیز بهت تبریک می گم. امیدوارم برای اون کوچولو نازنین، فرشته های خوبی باشید..
![]()
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
سلام . مثل اینکه من خیلی دیر رسیدم ولی وقتی که این پست رو خوندم از همدلی و دوستی نزدیک اعضا خیلی خوشحال شدم .امیدوارم همه ی ما به مرور زمان وبا هم فکری هم بتونیم برمشکلاتمون غلبه کنیم.آخ.... یادم رفت یه تبریک برادرانه به اسما عزیز .پاینده باشید در پناه حق
تشکرشده 5 در 5 پست
اي جووووووووووونم مبارك باشه خيلي خوشحال شدم عزيزم
![]()
به تو مي انديشم اي سرا پا همه خوبي من به هر حال كه باشم به تو مي انديشم
تشکرشده 49 در 25 پست
ممنون از همه تون .راستي بچه ها شما اولين نفرايي هستيد كه خبردار شديد.![]()
تشکرشده 992 در 530 پست
واي
دلت مي ياد اين خبر خوب رو به خونوادهاتون نگي ؟؟
واي من به جاي تو احساس مي كنم از الان بايد برنامه ريزي كنم.
تشکرشده 49 در 25 پست
دانه جان باور كن شوهرم شروع كرده به خواندن كتابهاي نه ماه انتظار . و نكات مهم را بلند براي من مي خونه . از ديشب هم اجازه نداد برم كلاس ورزش گفت : نكنه مي خواي بچه ام رو بكشي !
به خانواده نگفتم آخه مي خوام مطمئن تربشم . فردا جواب آزمايش خون رو مي گيرم .
تشکرشده 992 در 530 پست
اي خدا
اين كوچولوي اسما جون رو به سلامت به اين دنيا بيار و اسما و شوهرش بتونن سربلند از اين امانت نگهداري كنن.
تشکرشده 281 در 126 پست
من خیلی ذوق کردم گفتی اسماء جان. خیلی خوشحالم که این اتفاق شیرین برات افتاد.
روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...
هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...
تشکرشده 3,145 در 958 پست
اسما جون اسمشو چی می خواین بذارین؟؟؟؟
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)