با سلام
همدردی حتی به قصد ازدواج هم با رابطه دوستی و خرج احساسات در این رابطه مخالف هست آنهم شدیداً ، از این رابطه بیرون بیایید . حتی برای اقدام رسمی از طریق خانواده هم این خانم شرایط مناسب را ندارد او باید مدت 3 تا 6 ماه وقت بگذراند برای بیرون آمدن از رابطه اشتباه وابسته ساز دیگری که داشته و بعد از اون هم فقط به شکل رسمی خواستگار بپذیرد . اینکه ایشون به نظرتون شما را می خواهد برای گذران وقت یعنی نشانه منفی ....
اینکه شما احساسات و محبت خرج می کنید یعنی رابطه دوستی بر پایه احساسات که مخل ازدواج هست . ازدواج شناخت جدی و رسمی می خواهد نه عاطفه ورزی و دوستی ... روابط اینجوری و احساس ورزی مانع شناخت درست و عمیق هست
از این رابطه خارج شوید و هرکس را برای ازدواج در نظر گرفتید از طریق خانواده بطور رسمی وارد شوید و مراحل شناخت را طی کنید
نقل قول زیر هم هم از تاپیک قبلی شماست که توجه نکردید و این تاپیک را باز کرده و همون حرفها را تکرار کردید
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)