سلام دوست من.به نظر من شما باید برید باهاش صحبت کنید و خیلی محترمانه و قاطع حرف دلتونو بهش بزنید و اگه واقعا قصدتون ازدواجه بهش بگید تا یه وقت فکر نکنه شما اونو واسه دوستی میخوایید.شما باید هرچه زودتر از این بلا تکلیفی در بیایین تا اگه اون جوابش منفیه بیشتر از این بهش وابسته نشین.و اگه هم نظر مثبتی بهتون داره ازش اجازه بگیری که با خانواده این موضوع رو مطرح کنین.یه خورده ترسو کنار بذارین و قدم جلو بذارین.ایشالا همه چی درست میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)