سلام دوستان
من بلاخره با دلايل قانع کننده به ايشون گفتم که من علاقه اى به رابطه ندارم و ايشون هم قبول کردن
البته چند نفر از اطرافيان هم بيکار ننشستن حرف و حديث هاى هايي پيش اومد و ميخواستن يکم به بازى بگيرن مسئله رو که باهاشون قاطعانه صحبت کردم
کاملا هم ارزشش رو داشت
ممنون از تمام دوستان که هميارى کردن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)