سلام
خیلی ممنونم ارت مریم جان
اون اقا و امثال اون به نظرم عقل ندارن که دنبال این چیزا هستن متاسفانه هر چی هم باطن خوبی داشته باشی بازم اینا ظاهرو میپسندن
حرفهای جالبی زدیدمرسی
تشکرشده 22 در 11 پست
سلام
خیلی ممنونم ارت مریم جان
اون اقا و امثال اون به نظرم عقل ندارن که دنبال این چیزا هستن متاسفانه هر چی هم باطن خوبی داشته باشی بازم اینا ظاهرو میپسندن
حرفهای جالبی زدیدمرسی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)