به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 94 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 79 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از نظراتتون ولی باید بگم همسر من نزدیک ۱۰ سال اخرین بچه تو خونهذبودن که بقیه ازدواج کردن و رفتن و این باعث وایستگی شدید پدرومادرش بهش شده.من همیشه این مشکل و داشتم با همسرم ولی این اواخر خیلی زیاد شده .من درک میکنم که باید رسیدگی کنه به پدرو مادرش و وظیفشه ‌. و این کارم کرده کمانکه شبی که حال پدش بد شده بود تا صبح خونه نیومد و فرداشم همش پیششون بود اوناهم بچه بزرگ کردن واسه همچین روزایی .ولی هر چیزی حدی داره .مادرش هفته پیش میگه من سرماخوردم کسی نیست پرستاریمو بکنه تنهام .اخه واسه سرماخوردگی هم باید همسر من بره ! مگه من سرمامیخورم کسی میاد پیشم؟ یه مقدار بهانه جویی بیشتر بنظرم میان این کارها.از خونه ما تا منزل پدرش یکساعت راهه چون بیرون از شهرن شما حساب کنید هر رفت و امدش چقدر وقت گیره. حرف من اینه منم زنشم منم احتیاج دارم بهش .باید بتونه تعادل و برقرار کنه .ولی اولویتش پدرمادرشن اگه دیگه اونجا بهش احتیاج نداشتن میاد خونه جدیدا هم بهانه کرده یه روزدرمیان که بخاطر طرح منکه نمیتونم بیام خونه مجبورم بمونم اینجا ‌درصورتیکه اگه بخواد میتونه از مسیر دیگه بیاد به طرح نخوره . حرف من اینه تو که هرروز از ساعت ۱/۳۰ تا ۶ اونجایی دیگه جمعه چرا باید یه روز کامل بریم اونجا .نمیدونم وافعا بنظرتون افراط نیست ؟ گاهی اوقات فکر میکنم اگه بچه داشتیم بیشتر پابند خونه بود .میدونم الان میگین حتما من تو خونه محیط متشنجی براش محیا میکنم یا مثلا تمایلی برای خونه اومدن نداره .ولی خداشاهده اینطور نیست از هیچی کم نمیزارم براش با اینکه کارمندم هر سب شام خوب درست میکنم گاهی اوقات دومدل واسه ناهار فرداش بعدهم اقا مباد میگه نخوردمش.

  2. کاربر روبرو از پست مفید marta تشکرکرده است .

    بارن (چهارشنبه 19 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.