
نوشته اصلی توسط
stu
سلام ،ببخشید جسارتا یه سوالی برای من ایجاد شد ، یعنی شما پسر 17 سالرو تشویق به ازدواج میکنید از اون ور احتمالا موافق ازدواج دختر 13 ، 14 ساله هم هستین !!!!
از این افکار بیرون بیاید ؟ دمیدن در تنور احساسات ممنوع! همین ، این شد راه حل ، تا شرایط ازدواج این پسر درست بشه اگه زرنگ باشه میره تا 10 سال دیگه ، یعنی تو اوج جوونی باید فقط منطقی باشه و دمیدن در تنور احساسات ممنوع!
آقای navid s عزیز ، دوست من ، این حسی که داری خیلی حس شیرین و خوبی هستش ، مطمئن باش که اون دختر خانم هم مثل شما دچار همچین احساساتی هست ، ولی ما تو یه شرایط طبیعی و درستی زندگی نمیکنیم ، متاسفم که انقدر اذیت میشی ، کاری نمیشه کرد ، خودت باید تصمیم بگیری که چه سیستمیو میخوای تو جوونیت پیاده کنی ، به نظر من با این شرایط مسمومی که ما داریم اگه بتونی که یه مقدار رو احساست کنترل پیدا کنی برد کردی ، یه مسیر 5 ساله در نظر بگیر برا خودت ، بشین برنامه ریزی کن یه مسیر راه برای خودت مشخص کن که میخوای 5 سال دیگه تو چه جایگاهی باشی با چه موقعیتی ؛ اولشو خیلی باید سخت تلاش کنی و زحمت بکشی تا بتونی به دانشگاه خوب قبول بشی و بعد تو 4 سال لیسانست هم درس دانشگاهیتو بخونی هم بیرون کلاس بری تا بتونی تو رشته تحصیلیت مهارت کسب کنی .
برای این حسی هم که الان درگیرشی ، تلاش کن که بتونی کنترلش کنی ، میدونم که خیلی احساس خوبیه ، اینکه هم تو و هم اون خانم دوست دارین به هم نزدیک بشین با هم باشین پیش هم باشین ، ولی خب کاری نمیشه کرد ، اصلا و ابدا تو این سن فکر ازدواج نباش ،من دوستی داشتم که تو سن تو عاشق شد و زنش دادن الان که 10 سال میگذره از اون موقع خیلی پشیمونه ، هر کاری میخوای بکنی به فکر ازدواج نباش تو این سن ،به هر حال بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی ، هنوز خیلی باید تجربه کسب کنی ، باید مهارت کسب کنی ، صبور باش و تلاش کن
علاقه مندی ها (Bookmarks)