با سلام
موضوعیت این تاپیک مربوط به انجمن آزاد است و منتقل می شود
جناب پارسا اومدید نسازید ها .... با وجود این مدت بودن در تالار و آگاهی نسبت به روند و اصول و قوانین همدردی اومدید تاپیک انجمن آزادی باز کردید ؟
ضمناً اگر تصور می کنید که مشکلات بین شما و همسرتان به این مسائل علوم غریبه بر می گردد و دنبال جوابی در این وادی می گردید باید بگویم باز هم بنا به احساسات دارید پیش می روید و رابطه ای که قطع شده را مرتب دارید شخم می زنید که آسیب زا هست ... لطفاً به تقویت فاکتورهای شخصیتی خود و آموختن مهارتهای زندگی بپردازید که مهمتر است ومورد نیاز شما









علاقه مندی ها (Bookmarks)