ای بابا .. تند نرووو به خودت نگیر سست منظورم نسبت به پیامبرانه ... این آیه از زمان حضرت سلیمان صحبت میکنه و به قولی بعد از فوت ایشان ......... کیتی اگه در آیین خودت چیزی در مورد این دو فرشته میدونی بهم بگو .
تشکرشده 2,704 در 676 پست
ای بابا .. تند نرووو به خودت نگیر سست منظورم نسبت به پیامبرانه ... این آیه از زمان حضرت سلیمان صحبت میکنه و به قولی بعد از فوت ایشان ......... کیتی اگه در آیین خودت چیزی در مورد این دو فرشته میدونی بهم بگو .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)