ای بابا .. تند نرووو به خودت نگیر سست منظورم نسبت به پیامبرانه ... این آیه از زمان حضرت سلیمان صحبت میکنه و به قولی بعد از فوت ایشان ......... کیتی اگه در آیین خودت چیزی در مورد این دو فرشته میدونی بهم بگو .