من فکر کنم بیشتر عقده ای هستن.مسیله انقدر که میگید پیچیده نیست.عقده ها و کمبودهاشون در قالب داستان ،خیال پردازی و به قول ستاره زیر سوال بردن افراد تحصیل کرده و مشاوره و روانشناس و...... خالی میکنند.
اینم اضافه کنم یهو وسط های تاپیکشون ختم به خیر و متنبه میشن که ثابت کنند همه اشتباه میگفتند و اونها بصورت خودمختار به نتیجه رسبدند.





پاسخ با نقل قول

بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای



بعد کلیم تو دلم گفتم چقدر نامردن مشکل به این بزرگی داره مسخرشم میکنن!!! نمیدونستم ممکنه الکی باشه

علاقه مندی ها (Bookmarks)