به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-7-25
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,370
    سطح
    29
    Points: 2,370, Level: 29
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی از همه دوستان ..
    اخر داستانم رو براتون میگم .. تا بقیه بخونن و عبرت بشه براتون .

    بسم الله

    اول اینکه دور ازدواج فامیلی رو خط بکشید! ازدواج فامیلی یعنی دردسر ... یعنی اختلافات خانوادگی .. (ولی تا خودمون تجربه نکنیم نمی فهمیم که!)
    حتی اگر دیگه هر کاری کردید باز دیدید دارید عاشق میشید (از نوع فامیلی!) حتما حتما قبل از اینکه احساساتتون زیاد بشه پدر مادرهاتون رو در جریان بذارید .. حتماااااااا..
    مهم ترین موضوع توی ازدواج فامیلی اینه که از اولش خانواده ها در جریان باشن .. اگر موافقت کردن و خودتون هم از مشکلات ژنتیکی احتمالیش با خبر بودید و باز همو خواستید اون وقت رابطه خودتون رو ادامه بدید.
    من بعد از 2سال که فوق العاده به هم وابستگی احساسی پیدا کردیم به خانواده ها گفتیم که دیگه دیر شده بود .. اونا سرسختانه مخالف! ما هم شدیدا به هم ریخته بودیم! (از طرفی یکی از فامیلا زودتر فهمیده بود قضیه رو که یه اختلاف خانوادگی ایجاد کردن و همین عید امسال کلی دلخوری برای هم ایجاد کردیم.) ...
    برای دوستانی که اول راهن میگم .. توی این مورد دیگه انصافا خودتون نمی خواد تجربه کنید .. از تجربه بقیه استفاده کنید .. تجربه کردن این مسائل هم ادمو پیر میکنه .. هم خانواده ها رو برای همیشه به هم میریزه.

    اخر داستان من این شد که با اینکه همو خیلی دوست داریم ولی تمام! من دیگه کامل از فکرش اومدم بیرون . اون دختر خانوم هم خب خیلی احساسیه و انشالله میتونه با قضیه کنار بیاد ..

    توصیه: اگر واقعا مرد این همه سختی هستید به ازدواج فامیلی فکر کنید .. اون هم در زمانی که هنوز عاشق نشدید . چون همه عاشقا میگن ما برای عشقمون همه کاری میکنیم .. ولی زهی خیال باطل!

    توی قضیه ازدواج اخرین مورد عشقه! اول خانواده و فرهنگ و همه مسائل دیگه رو بررسی کنید .. اگه همه چی مساعد بود بعد ببینید چقدر دختر رو دوست دارید!

    و اینکه اگر درگیر رابطه ای هستید .. و خانواده ها خبر ندارن .. بدون درنگ همین الان برید بگید .. همین الان هم خیلی دیره .. خیلی.

    براتون توی سال جدید ارزوی موفقیت دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید P O U R I A تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خجالتیم
    توسط tanha... در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اسفند 93, 15:29
  2. 17 اصل کار تیمی
    توسط ani در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 بهمن 89, 13:46
  3. چگونه تیمی موفق داشته باشیم
    توسط ani در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مرداد 89, 20:44
  4. فتیله فتیله جمعه تالار تعطیله
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 10 مرداد 88, 20:15
  5. راههای مقابله با سختیها:
    توسط setareh در انجمن رنج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 اسفند 86, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.