به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-7-25
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,370
    سطح
    29
    Points: 2,370, Level: 29
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز.
    نظر همه دوستان کاملا درسته ... واقعا حرف های درستی میزنن ..
    من دیگه حرف بقیه رو تکرار نمیکنم .. ولی چون ادما توی همه مسائل به مثال هم نیاز دارن، خودمو برات مثال میزنم ..
    من 2سال پیش 22سالم بود که متوجه شدم دختری از من خوشش میاد .. (فامیلمون هست). چون خودم ادم احساسی هستم و نمی خواستم ناراحتش کنم و بهمش بریزم نتونست بهش بگم نه!! (اون زمان کنکور کارشناسی داشت .. با خودم گفتم فعلا یکم باهاش دوست باشم تا کنکورش رو بده .. بعد از اون باهاش کامل به هم میزنم.)
    بزرگ ترین اشتباهم همین بود .. مدتی که از رابطمون گذشت .. وقتی علاقه شدید ایشون رو نسبت به خودم دیدم کم کم منم عاشق شدم .. واقعا تحمل جلوی احساسات بقیه برای من سخته! و سر همین موضوع عاشقش شدم .. بدون اینکه به شرایطمون، خانوادهامون و خیلی مسائل دیگه فکر کنم .. باورت نمیشه . چشم به هم زدم دیدم 2ساله هنوز باهاشم و شدیدا میخوایم با هم ازدواج کنیم .. همین ماه پیش بود که یکم به خودم اومدم و با پدرمادرم صحبت کردم که چیکار کنم. گفتن باید تمومش کنید .. شما به درد هم نمیخورید .. راست هم میگفتن.
    سر اشتباهی که من کردم 2سال با احساسات این دختر بازی کردم و الان دارم باهاش به هم میزنم .. هم خودم ریختم به هم .. هم اون قبول نمیکنه! خودم هنوز موندم چی بهش بگم که راضی بشه. بی خیال بشه! (خودمم برای همین موضوع باید یه تاپیکی بزنم :دی)

    دیگه زیاد صحبت نمیکنم .. خودت هم میدونی الان سن ازدواج نیست .. شرایط مناسب نیست .. پس حتی بهت میگم هی با خودت نگو خیلی زیباست . خیلی خوبه و از این حرفا .. بهترین ششخص هم باشه چون شرایطش رو نداری حتی بهش فکر هم نکن .. عاشقی دست خود ادم نیست .. یهو میبینی ای دل غافل! عاشق شدی!

    طبق گفته دوستان خیلی مستقیم بهش بگو! اگه کنایه وار بگی یا دلیل های حاشیه ای بیاری فایده نداره .. اون برداشت های خودش رو میکنه و احساسش بهت شاید بیشتر هم بشه . جدی باهاش رابطه رو تموم کن .. انشالله که در طول ادامه تحصیلت هم به مشکلی برنمی خوری ... ولی مشکلات اونجوری به مراتب بهتره تا مشکلات عشق و عاشقی ..
    اگه الان شما old boy هستی .. من دیگه واقعا پیر پیر شدم توی این مدت .. حرف ما رو جدی بگیر .
    آقایی

  2. 3 کاربر از پست مفید P O U R I A تشکرکرده اند .

    Mr.Anderson (چهارشنبه 26 فروردین 94), Old Boy (شنبه 22 فروردین 94), شیدا. (شنبه 22 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.