بنظر من لازم نیست کار خاصی انجام بدی.
به زودی، چه بخوای چه نخوای، همه متوجه این موضوع میشن.
فکر نمیکنم همسرت بتونه تصمیم درستی بگیره،
بنابراین با همراهی خونواده هاتون و احتمالا یه مقدار تنش و درگیری این موضوع مرتفع میشه.
شما هم خودت رو برای هر چیزی آماده کن،
نهایتش اینه که باید بچه رو بزرگ کنی،
شما هم که اعلام آمادگی کردی،
پس نگرانی بابت چیه ؟
خیلی هم نگران رسوایی یا چیزی شبیه به این نباش
این شوهری که شما ازش تعریف میکنی، احتمالا معرف حضور هم هست.
موفق باشی
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
علاقه مندی ها (Bookmarks)