با سلام
مشکل شما نیاز دقت زیادی برای حل درست آن دارد
1 - شما نیاز هست فقط از نظر عاطفی همراه شوهرت باشی و در مدیریت حل مشکل دخالت نکنید بلکه یک بازه زمانی بدهید که ایشون مشکل را مدیریت کند
2 - اگر این خانم شرور هست و می خواهد با اهرم بچه در واقع همسرتان را تصاحب کند و همسرتان نیز به هیچ وجه نمی خواهد با او ادامه دهد . هیچ راهی جز مراجع قضایی و شکایت ندارد و اگر بچه با آزمایش دی ان ای متعلق به همسر شما باشد حضانتش با همسر شماست ضمن اینکه اگر شرط شده بوده که بچه دار نشوند موضوع تدلیس و فریبکاری پیش می آید .
3 - در اینکه اگر این بچه از همسر شما بود و حضانتش به عهده همسر شما شد شما بپذیرید با شما زندگی کند یا خیر نیاز هست شما مشاوره حضوری بروید تا پذیرشتان از روی ترحم نباشد و از طرفی هم پیشگیری شود از تداعی خیانت همسر چون بار آن بر این بچه که بی گناه هست وارد می آید . لذا بهتره اگر می خواهید گذشت نشان دهید که ارزشش را هم دارد آن هم بخاطر شخصیت خود شما و خوبیهایتان ، باید با صداقت و بدون حس منفی باشد که نیاز دارید مشاوره حضوری به این منظور بروید .
4 - در اینکه همسرتان در مخمصه افتاده و البته خود کرده نیز هست شکی نیست اما باید خود درایت به خرج دهد و مسئله را حل کند و قبل از آنکه این زن با آبروی شما بازی کند از طریق مراجع قضایی با او شدت عمل نشان دهد .
5 - اگر همسرتان بخواهد او را به عنوان همسر دوم خود نگه دارد شما نیاز هست سنگهایتان را با خود وا بکنید که آیا می پذیرید یا خیر و اگر می پذیرید با چه شروطی هست و .....
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)