به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مرداد 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-12-15
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    383
    سطح
    7
    Points: 383, Level: 7
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    با توجه به اطلاعاتی که دادین 24 ساله بودین ازدواج کردین 6 سال بعد جدا شدین و الان 1 ساله که طلاق گرفتین... یعنی شما 30-31 سالتونه... شما که اول جوونی هستین، پس چرا غصه میخورین!؟

    توی اون چند سالی که خارج از ایران بودین احتمالاً رک گویی و بی پرده صحبت کردن یکی از خصوصیاتتون شده که این بسیار خوبه و هیچ چیز بهتر از این نیست که آدم حس درونی‌ش رو بتونه صریح بیان کنه.

    اما اگر راستش رو بخواین وقتی من به کسی علاقه‌مند بشم یهو متوجه بشم که بعد از 6 سال زندگی مشترک جدا شده یه خورده جا می‌خورم. از خودم می‌پرسم 6 ســـــــال! چرا اینقدر طول کشیده این مشکل؟
    من اگر جای شما بودم زندگی قبلی رو بر اساس پارامترهای زیر تقسیم بندی می‌کردم... بعد بیان می‌کردم:

    ≡ زمان مفید و زمان غیر مفید: درسته که شما 6 ســـــــــال با همسرتون بودین اما این زمان غیر مفید بوده که به نظرم اون 6 سال رو نمیشه اسمش رو زندگی مشترک گذاشت همونطور که اشاره کردین یه زندگی مثل خواهر برادر بوده. شاید زمان مفید این رابطه 6 ماه هم نبوده باشه.

    ≡ دلایل طول کشیدن رابطه: شاید برخی به این دلیل جا می‌زنن که فکر می‌کنن شما در این 6 سال خیلی محبت کردین یا شاید محبت دیدین ظرف احساساتتون خالیه یا هر چیز دیگه‌ای که به ذهن می‌رسه، شما هنوز خیلی چیزها رو تجربه نکردین مادر نیستین و خیلی تجارب دیگه...

    همونطور که دوستان گفتن کار کنید حتی اگر یه کارمند ساده هم بودین شروع به کار کنین این خیلی از افکار شما و منفی بافی‌هاتون کم می‌کنه ورزش و هنر یادتون نره...

    اینکه اشخاصی به شما نزدیک می‌شن و بعد از شنیدن متارکه شما جا می‌زنن که دلیل نمیشه برخی‌ها نمی‌تونن این شرایط رو قبول کنن برخی‌ها هم می‌تونن حالا شانس شما اونهایی که نمی‌تونن به پست شما خوردن به نظرم یه مقداری سنجش کنین آدم‌هایی رو که می‌خوان حرف از علاقه بزنن ببینین اصلاً شرایط شنیدن چنین حرفی رو دارن؟ اگر ندارن شما رابطه رو قطع کنین این برای روحیه خودتون خیلی بهتره، چرا اجازه می‌دین در مورد شما تصمیم بگیرن؟ زمانی که هنوز قدرت شنیدن واقعیت رو ندارن!

    یه وقت بلند نشین برین‌هــــــا اونجا کسی نیست ول کنین این حرفا رو... مریم123 خیلی خوب گفته مردم خیلی حرف‌ها می‌زنن از بس که بی‌کارَن.

    خدا رو هم فراموش نکنین :)

  2. 2 کاربر از پست مفید مُحَـمَّدرِضـا تشکرکرده اند .

    واحد (سه شنبه 11 فروردین 94), اقای نجار (جمعه 14 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 آبان 96, 18:24
  2. افسون و افسوس های زندگی اش
    توسط افسون3 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مرداد 91, 11:55
  3. من شدیدا افسوس می خورم
    توسط omidvar در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 خرداد 89, 10:52
  4. در دام افسوس
    توسط m.mouod در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 تیر 88, 06:19
  5. جاسوس شبكه
    توسط meme در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 مرداد 87, 10:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.