درسته یکی از دلایلش متاهلی هست ولی دلایل دیگه هم داره چون صرفا تاهل یا داشتن فرزند نمیتونه آدم رو بسازه چه بسا کسانی رو میبینیم توی دهه 30 یا 40 زندگی هستند و دو سه مرتبه هم ازدواج کردند ولی چندان درک درستی از دنیای اطرافشون یا جنس مخالف ندارند.
آقای no timetodecide هیچکس به اندازه شما نمیتونه تشخیص بده اون خانم وافعا برای شما مناسب هست یا نه.از اینکه یک مرتبه ازدواج کردند و ناخودآگاه ممکنه مقایسه برای ایشون پیش بیاد و شما فاقد همچین تجربه ای هستید تا مدت زمان لازم برای تجدید روحیه ایشون چون وارد یک رابطه دیگه شدن به این سرعت ممکنه پناه آوردن به شما باشه و همین سن شما که به نظر من دو سال چیزی نیست.









علاقه مندی ها (Bookmarks)