سلام حامد جان. زيبايى و زشتى امورى نسبى و سليقه اى هستند و به نگاه فرد بستگى داره. زيبايى جسمى بايد با زيبايى اخلاقى و رفتارى همراه باشد. به نظر مى رسه جوان موفق و تلاشگرى هستى مخصوصا كه نوشتى درست و تحصيلت خوبه. سعى كن به خوبى ها و زيبايى هايت توجه كنى. علت رفتار ديگران حساسيت خودت هست. ضمنا در دوران بلوغ و نوجوانى گاهى فرد به ظاهرش خيلى توجه مى كنه و تصوير درست و روشنى از خودش نداره. مثلا يكى به رنگ پوست حساس ميشه، ديگرى به مدل بينى با قد و قواره كه روانشناسها بهش بحران هويت فيزيكى ميگن، شايد مثالش دخترانى باشه كه لاغر هستند و باز رژيم مى گيرن و ميگن چاقن، با گذشت زمان اين مساله برطرف ميشه. شما كه ميگى عكسهام خوبه اين عكسها تصويرى از خود شماست پس شما هم خوب هستى. اميدوارم موفق باشى








علاقه مندی ها (Bookmarks)