سلام .... کاملا با حرف شما موافق هستم مخصوصا اینکه هر چیزی پیش میاد به خدا وقسمت ربط بدیم خیلی اشتباست.
درسته ما در عین اختیار داری به عنوان یک انسان از بعضی از اختیارات خارجیم مثل تولد و مرگ و انتخاب پدر و مادر و یک سری مواردی از این دست ولی زندگی مون رو خود ما میسازیم. مخصوصا از این حرف که بعضی ها فکر میکنند خدا هر کس رو بیشتر دوست داره بیشتر زجرش میده فوق العاده متعجبم وبا افکاری از این دست نمیتونم ارتباط برقرار کنم








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)