دوست عزیز اگر شرایطشو داری برو جلو اصلا به سنت هم توجه نکن، من 25 سالمه ولی شرایط ازدواجو ندارم با این شرایط هیچ وقت هم ازدواج نمی کنم تا خدا بخواد و شرایط فراهم بشه، من همیشه میگم زود ازدواج کردن خوبه به شرطی که شرایط فراهم باشه.
تشکرشده 141 در 56 پست
دوست عزیز اگر شرایطشو داری برو جلو اصلا به سنت هم توجه نکن، من 25 سالمه ولی شرایط ازدواجو ندارم با این شرایط هیچ وقت هم ازدواج نمی کنم تا خدا بخواد و شرایط فراهم بشه، من همیشه میگم زود ازدواج کردن خوبه به شرطی که شرایط فراهم باشه.
loooooong (جمعه 07 فروردین 94), اقای نجار (جمعه 07 فروردین 94), بانوی آفتاب (چهارشنبه 12 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)