سلام عزیزم
اتفاقی که برای شما افتاده مثل من هست با این تفاوت که خونواده پسر به شدت منو دوست داشتن اما اون با خیانت از من جدا شد
منم 4سال یه رابطه ی به شدت عاطفی رو داشتم و وقتی الان به حرف هاش فکر میکنم باورم نمیشه که اون حرفا رو اون زده... و هیچوقت فکر نمیکردم منو یه روز تنها بزاره. کسی که طاقت 1ساعت نبود منو نداشت... الان وقتی فکر میکنم خندم میگیره
بعد 4 سال 1سال و نیم هنوز بهم پیام میداد و هنوز بهم امید میداد... اینقدر بی وجدان بود که منو بازیچه خودش کرده بود... یعنی کلا من 5سال و خورده ای بازیچه بودم
من بعد 1سال و نیم نتونستم فراموش کنم شایدم نخواستم اما الان تقریبا 5 روزه به خودم اومدم... فکر کن من 1سال و نیم هرشب با گریه خوابیدم...
اما الان به خودم اومدم که برای چی روح و روان خودمو و چشمهای خودمو به خاطر یه بی لیاقت خراب کنم کسی که نبود من براش مهم نیست و داره خوش میگذرونه.
تو هم به خودت بیا... اصلا ارزش نداره... زندگی کن
این تاپیک منه http://www.hamdardi.net/thread-37905.html
برو راهنمایی های دوستان رو بخون کمک کنندست... برای من که خیلی کمک کننده بود
درباره ی بخشش نمیدونم چی بگم... من خودم به هیچ وجه نمیتونم ببخشمش چون واقعا بد ضربه ای خوردم و مطمئنم بد ضربه ای خواهد خورد.
اینا رو نوشتم که ببینی خودت تنها نیستی و خیلیا تو این شرایط هستن
امیدوارم خیلی زود به آرامش برسی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)