نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
سلام

نقل قولی که مینوش از مدیر اینجا نوشته بخون. ببین کمکت می کنه؟
می تونی از مینوش بخوای برات بیشتر توضیح بده.
خیلی ممنون . ولی من متوجه نشدم این حسام طبیعیه یا نه؟
کاش اونایی که ازدواج کردن بیان بگن اونام این حالت ها رو داشتن . روزا خیلی خوب و عادیم با هم کلی حرف میزنیم میخندیم .ولی شبا که تو رخت خواب میرم همش فک می کنم اصلن من چرا این آدمو وارد زندگیم کردم؟
نکنه اونقدی میخوام احساس خوشبختی نکنم؟
نکنه طلاق بگیریم؟
نمی دونم چجوری دودلی هام رو برطرف کنم .چن بار مشاور رفتم قبلا . احساس می کنم مشاورا با فکر خودشون بهم نظر نمیدن . انگار حرفای خودمو به خودم بر میگردونن
من تو همه جمع ها به بیخیالی و آروم بودن معروف بودم . الان نمیدونم چم شده که انقد نا آرومم
شاید چون همه چی داره جدی میشه میترسم