به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36

موضوع: من کیستم؟

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: من کیستم؟



    امیدوارم همه مادران، اینگونه تصمیم بگیرند..

  2. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    سلام .با اجازه از خانمهای محترم...
    هر گلی یه خاری داره و یه بوئی*** واین جور موارد تنها در مورد خانومها صدق نمیکنه .هیچکس نامحترم نیست آدمهای که دیگران رو بد خطاب میکنند ایراد از خودشونه .بعضی از آقایون نمیدونم رو چه حسابی اینطوری برخورد میکنند خودشون رو بالاتر از خانمها میدونن .اون آقای که به خودش می نازه تو شکم کی 9 ماه رو سر کرده شیر کی رو خورده .مادر این آقا هم یه زن بوده .البته منکر این نیستم که در اکثر موارد آقایون باید یه قدم از خانومها جلوتر باشن همون طور که خانمها همیشه پیش قدمند..شخصیت وماهیت هر آدمی در طرز برخورد وروابطش مشخص میشه .****اگه من به عنوان یه مرد انگشت اشاره ام رو به طرف یه خانوم دراز میکنم 3تا از انگشتهای دیگم رو به خودمه.***واین در هر موردی صدق میکنه چه خانوم وچه آقا *چه بد وچه خوب.****** این دیگه واقعا"جای تعجب داره ... shad این حرف رو از زبون یه خانوم شنیده« بعضی از این آقایون، از خانم ها هم پست تر!!!!! هستن» ...
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  3. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: من کیستم؟

    شیلا خانم موضوع عالی مفید با محتوا بود

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیلا
    واقعا تاسف آوره . از همه نظر خانم ها از آقایون سر تر هستند
    می شه مزخرفاتتون رو واسه خودتون نگه دارید یا یک سری مرد زن ذلیل که دیگه دارن وول می خورن! از چه نظر سرید؟ چشم و هم چشمی؟ احساساتی که حتی خودتون هم روش کنترل ندارید؟ غیبت ؟ توقعات پایان ناپذیر؟ عشقی که در کسری از ثانیه می تونه به نفرت تبدیل شه.
    این مزخرفات که می گن مرده آروغ می زد و... مال 40-50سال قبله. الان با مرد برخوردی می شه که با حیوون نمی شه.
    نیازهای اونو هیچ کس حساب نمی یاره. چون احتمالی نیازی براش متصور نیستند. بعد ازدواجش یک مرد از همه چیز و همه کسش باید ببره. یک زن تازه مهمونی هاش و نیازش به آزادی شروع می شه!
    واقعا صد شرف به زن غیر ایرانی در برابر بسیاری از زنان ایرانی که هر چی هستند رو هستند. عشقش عشقه نه طمع ثروت یک مرد!نه نقشه کشیدن برای پول مهریه .حتی اگر یک هفته باشه. نه نیاز مرتب به خرد و خمیر کردن غرور مردونه یک نفر. نه تحقیر مرتب مرد به خاطر نداشته هاش.
    نقل قول نوشته اصلی توسط parmis08
    چ تازه این القابی که شما گفتین بخش کمی از رفتارای بد جامعه س . مثلاً چرا دختره با رتبه 2000 فلان رشته قبول نمیشه ولی پسره با 4500 همون دانشگاه همون رشته قبول میشه . متأسفانه قانون گذاران مملکت ما نقش بزرگی در به وجود آمدن این رفتارا دارن .
    موافقم.اما اون پسر جوونی که باید خرج شما رو بده خرج عروسیتون رو خرج زندگیتون رو خرچ همه چیز روتا بیاد خانوم خانوما روکه در منزل راحت خودشون بدون دغدغه مالی نشسته خواستگاری کنه و پدر خانوم اون رو به غلامیش قبول کنه قبلش یه 2 سالی مثل یک سگ گله باید تو بیابون به عنوان خدمت مقدس سربازی!!! زوزه بزنه که شاید مقبول درگاه حق واقع بشه!
    چرا که جهاد مال مردان است!!450هزار نفر از اینا تو جنگ کشته شدند که مبادا یک قطره خون از دماغ خانومها بریزه پایین.بی انصافتر از شما رو فقط باید گشت تا پیدا شه.
    خانوم چرخ ماشینش پنچر می شه احتمالا دنبال 3-4 تا غلام می گرده که تایر رو عوض کنند که مبادا دستای حساسشون خدشه ای وارد شه! بالاخره اینجا ما مردیم دیگه! وقتی مثل الاغ تو کارخونه ازمون کار می کشن که بیایم خرج خونه رو تامین کنیم این وظیفمونه! ما مرد!! خونه ایم. تازه ببین خونه همسایه رو!
    وقتی از درد مشکلات روزگار به خودت می پیچی هیچکس کنارت نیست که بگه لعنتی تو هم یخورده حق داری باید بشینی ور دل خانوم اشکاشوپاک کنی ! که تو مرد حیوون مگه احساسم داری! اصلا غلط کردی احساس داشته باشی. مگر احساسات عشقولانه به همسر مبارک!
    روز زنه؟ تو احمق نباید می دونستی که خانومت این سرویس جواهرو دوست نداره چون که دمده شده!؟
    موقع تولدته وروز مرد! واست شرت و زیرپوش خریدن. پولشو ازت می خوان! مشخصه گلم. تو مرد! خونه ای!
    ...

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    دختره رو تنها می بینی تو خیابون! مزاحمش شدن!؟ چرا باهاشون درگیر نمی شی؟ غیرتت کو! ناسلامتی مردی توها!
    دختره مثل سگ تو رو ول کرد رفت. عزیز دل من خوب شرایط ازدواج رو نداری! می خواستی باهات بمونه؟
    تو بی احساس چطور تونستی اون دختر رو ول کنی! ؟اون تموم احساسش پیش تو بود! به تو هم می شه گفت مرد؟!
    ...

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    بانو یک مرد این حرفها رو زد . البته... خورد که این حرفا رو زد . چون به مزاق خیلی از خانومها و حتی آقایون هم خوش نخواهد اومد! تفسیر غلط از اون چیزی که هست مردم یهود رو مظلومترین قوم تاریخ جلوه داده!!! نگران نباشید . امثال من خیلی کمن. به خصوص تو این تالار.مقتدارنه تر نظر بدهید بانو!

  7. #17
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    سلام stantain
    تو رو خدا یه كمی آروم تر...
    متاسفانه چند پست اخیر شما به خاطر احساسات منفی و انفجاری شما حاوی اهانت آشكار به سایر كاربران بود كه من با عذرخواهی از آنها ، پست شما را ویرایش نمی كنم. چون می خواهم مطلبی بگویم.
    همیشه افراط و تفریط با هم هستند.
    این موضوع با خط كشی كردن و جبهه درست كردن سعی در قضاوت و حكم دادن كرد.
    معمولا هر وقت هم جبهه و قضاوتی باشه، آنجا نقل خیر نمی كنند. در جبهه افراد در دو طرف می ایستند و می جنگند. اگر های كلاس باشند با كلمات قشنگ و استدلالی یا احساسی و اگر تحت فشار باشند ممكن است عنان از دست بدهند و ناسزا گویند.
    اصلا موضوع با این عنوان قشنگی می توانست خیلی نتایج بهتری داشته باشد.
    بحث حق و حقوق و ... جداگانه...
    اما وقتی مستقیما دست به مقایسه می زنیم همه آدمها افراط كار و تفریط كار را جذب می كنیم. و اگر ادامه پیدا كند به جای افزودن آگاهی منجر به خرد شدن اعصاب و درگیری می شود.
    پس لطفا سعی كنید پست های قبلی خود را تعدیل كنید. تا مورد بهره برداری قرار گیرد. نه نزاعی جهت جمع كردن مشتری

  8. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    مدیر گرامی
    درود
    این تالار به شکل عجیبی یک طرفه است. شما می تونید اسمش رو عوض کنی. چرا در جواب پست اول این تاپیک که بسیار تندتر صحبت کرده بود همچین بیاناتی رو نیاوردید که اسمش رو جلب مشتری می ذارید. مطمئن بشید اگر من پست بذارم که من هم قبول دارم که مردها ظلم بسیار کردند و..بسیار موفق تر خواهم بود در جلب مشتری. در هر حال شما در ویرایش سخنان بنده کاملا آزاد هستید.

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    مشکل من اینه که یک نفر هستم. یک نفر هستم که گوشه ای از اجحافی که بر حقوق مردانه شده است رو میارم. مسلما اگر سخنان بنده در راستای اهداف! تالار بود با این شیوه مورد انتقاد قرار نمی گرفت.
    در پناه ایزد متعال.

  10. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: من کیستم؟

    پیاده شید ما هم سوار شیم
    شما از کدوم مردها حرف می زنید . از اون مردهایی که توی جبهه ها بودند و برای حفظ ناموسشون و خاکشون جنگیدند ؟ یا آدم هایی مثل باباهامون که در هر شرایطی پشت خونوادهشون بودند از جونشون برای خونوادشون می گذاشتند.اون ها رو قبول دارم که واقعا مرد بودند.
    یا این پسرهای ژیگولی که می گید زن زلیلند ؟ زن زلیلی که آه در بساط نداره و تنها داراییش موهای ژل زدشه به درد مامان جونش می خوره نه زندگی.
    در ضمن من نگفتم صد در صد! اکثریت


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.