کسی را که در حد جنون دوست داشتی، آخرش بی خیال از کنارش رد شدی.
این یکی را که به خاطر منافعش انتخاب کردی ...
چرا با احساسات آدمها بازی می کنی؟
خوب فکرهات را بکن و تصمیم نهاییت را بگیر.
منم مثل دنی، فکر می کنم تلاش برای دوست داشتن کسی که از اول ازش خوشت نیامده، بیهوده است.
جالبه که می گی نامزدم بسیار پول دوست هست !!
بهش گفتم بیا جدا شیم قبول نمی کنه.
شما برو دادگاه، مهریه اش را هم آماده کن، خوشبختانه (برای آقایونی که زنها را وسیله زندگی می بینن، نه انسان) برای طلاق دادن رضایت زن لازم نیست.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 28 اسفند 93 در ساعت 20:20
علاقه مندی ها (Bookmarks)