سلام عزيزان اتفاقا منم تازه تاپيکاي آقای تنهایی روخوندم ولی باورکنين نفهمیدم چی به چی شد?راستی تا یادم نرفته یکی به من بگه این خانمى که الان باهاشون زندگی میکنن خانم چندمشون هستن من که متوجه نشدم?????آقای تنهایی شما که همش درموردرفتاراي بدخانوما گفتين تاحالا شده به رفتاراي خودتونم فک کنین???درهرصورت موفق باشید