
نوشته اصلی توسط
پسربدشانس
مشاوره نمیاد مشکل من اینه که نمیخوام مهریه بدم از طرفی هم میترسم ابروم بره راستش من زیادی محافظه کارم عقد ما خیلی سریع اتفاق افتاد چطور بگم یه جور جبر تاریخی باعث شد عقد کنیم الانم موندم میترسم ادامش بدم چون دوس ندارم بیشتر از این پیچیده بشه ولی اون اصلا حاضر نیست جدا بشه همه هم بهم میگن من دارم اشتباه میکنم دختر یکی یدونه یه خانواده ثروتمند ، چیزی که اولش برا من جذابیت داشت یعنی برا خانوادم بیشتر من از طبقه پایین جامعه هستم ظاهرشم بد نیست فقط نمیدونم چرا به دل من نمیشینه راستش اگه طلاقش بدم کارمم از دست میدم چون برا اقوام نزدیک نامزدم کار میکنم حقوق خوب و پست عالی ، تو بد جایی گیر کردم 350 تا سکه ابروم کارم همه چیزم بسته با این زندگیه در ضمن خودمم زیاد آش دهن سوزی نیستم
علاقه مندی ها (Bookmarks)