به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پسربدشانس نمایش پست ها
    مشاوره نمیاد مشکل من اینه که نمیخوام مهریه بدم از طرفی هم میترسم ابروم بره راستش من زیادی محافظه کارم عقد ما خیلی سریع اتفاق افتاد چطور بگم یه جور جبر تاریخی باعث شد عقد کنیم الانم موندم میترسم ادامش بدم چون دوس ندارم بیشتر از این پیچیده بشه ولی اون اصلا حاضر نیست جدا بشه همه هم بهم میگن من دارم اشتباه میکنم دختر یکی یدونه یه خانواده ثروتمند ، چیزی که اولش برا من جذابیت داشت یعنی برا خانوادم بیشتر من از طبقه پایین جامعه هستم ظاهرشم بد نیست فقط نمیدونم چرا به دل من نمیشینه راستش اگه طلاقش بدم کارمم از دست میدم چون برا اقوام نزدیک نامزدم کار میکنم حقوق خوب و پست عالی ، تو بد جایی گیر کردم 350 تا سکه ابروم کارم همه چیزم بسته با این زندگیه در ضمن خودمم زیاد آش دهن سوزی نیستم
    خوبه خودت میگی اش دهن سوزیم نیستی!!! حالا به فرض طلاقش بدی بعدش میشی یک پسر مطلقه!! تازه الانم که شانس باهات همراه بوده خونواده و خود همسرت ازت

    بالاترن!! بعد طلاق چه جور موقعیت ازدواجی فک می کنی برات پیش میاد؟؟!!!

    همیشه که شانس همراه ادم نیست!!

    تازه جدا از این بحثا به این فکر کن که چوب خدا صدا نداره..

    الان به جای فکر طلاق دادنو این بحثا بشین به این فک کن که چی کار کنی تا زندگیت روبه راه بشه..می تونی خواسته هاتو به خانومت بگی تا انجام بده بعد شاید از دوست دختر قبلیتم

    برات جداب تر باشه..

    مهم ترین کارهم اینه که هرجور شده راضیش کنی و مشاوره حضوری ببریش تا خود مشاوره با جفتتون صحبت کنه

  2. 2 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    elahenaz (چهارشنبه 27 اسفند 93), بارن (چهارشنبه 27 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.