ممنون از شما دوستان. خیلی لطف کردید.
انشااله بعد از عید خودم اگه دیدمش باهاش شاید یه صحبتی بکنم. البته یه کارایی کردم در طول ترم پیش که به نظر خودم یه مقدار تابلو کرده بودم جلوش. مثلا سر کلاس که خیلی سوال میپرسید، جواب یه سوالی رو واسش گفتم جلسه بعد میارم. جواب سوالش رو از منابع دانشگاه های خارجی پیدا کردم و 4 صفحه a4 طول جوابش شد. کاش میشد راهی بهم نشون میدادید که یه مقدار از این غرورم رو میذاشتم کنار. البته احتمال هم داره به برادر یا خواهر بزرگترم بگم که برن دانشگاه اطلاعات تماس و آدرس خونشونو بگیره از آموزش. اینتوری حداقل اگه 1 سال یا 2 سال بعد خواستم هم میتونم به عنوان خواستگار برم خونشون. (چون ترم 7 هستش و دوره کارشناسیش داره تموم میشه)
مرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)