همدردی یک تالار مشاوره هست نه پرداختن به علوم غریبه آن هم بجای انجمن آزاد در صحن علنی تالار

لطفاً توجه داشته باشید شما که سابقه ای در عضویت تالار داردی و آشنا با قوانین و اهداف تالار هستید دیگر چرا ؟؟؟؟؟


این تاپیک به انجمن آزاد منتقل خواهد شد