همدردی یک تالار مشاوره هست نه پرداختن به علوم غریبه آن هم بجای انجمن آزاد در صحن علنی تالار
لطفاً توجه داشته باشید شما که سابقه ای در عضویت تالار داردی و آشنا با قوانین و اهداف تالار هستید دیگر چرا ؟؟؟؟؟
این تاپیک به انجمن آزاد منتقل خواهد شد
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
همدردی یک تالار مشاوره هست نه پرداختن به علوم غریبه آن هم بجای انجمن آزاد در صحن علنی تالار
لطفاً توجه داشته باشید شما که سابقه ای در عضویت تالار داردی و آشنا با قوانین و اهداف تالار هستید دیگر چرا ؟؟؟؟؟
این تاپیک به انجمن آزاد منتقل خواهد شد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)