سلام
واقعا چهل شب شد؟
من صبح ها 7 تا آیت الکرسی رو می خوندم. فکر میکردم فردا باید روز آخر بشه، حالا هم فردا رو به نیت حل مشکل دوستان و اختتام این دوره می خونم. ان شالله که مشکلات همه دوستان حل شده باشه و همه حاجت روا بشن.![]()
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
واقعا چهل شب شد؟
من صبح ها 7 تا آیت الکرسی رو می خوندم. فکر میکردم فردا باید روز آخر بشه، حالا هم فردا رو به نیت حل مشکل دوستان و اختتام این دوره می خونم. ان شالله که مشکلات همه دوستان حل شده باشه و همه حاجت روا بشن.![]()
تشکرشده 2,704 در 676 پست
تو این لحظه آخر بانو زندگی موفق فراموش نکنید .........................
حاجت روایی پاییز گرامی و مائده خانم رو تبریک میگم ..........
صبا جان ممنون منم فراموش نکن ..............
دعاگوی همگی شما هستم
paiize (سه شنبه 26 اسفند 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 27 اسفند 93), آنیتا123 (چهارشنبه 27 اسفند 93),آرام عشق(چهارشنبه 27 اسفند 93), سوده 82 (پنجشنبه 28 اسفند 93)
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
سلام دوستای خئبم
از شنیدن خبرهای خوبتون خوشحال شدم از دعای خوبتون ممنونم
اما تو زندگیه خودم انگار یه دیوار کشیدن بین من و همسرم
مثل یه جادوی بزرگ
دیگه تلاشی نمی کنم هر چی خدا بخواد
سال خوبی رو برای همه تون آرزو می کنم
لحظه تحویل سال به یاد همه تون هستم
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
تشکرشده 1,509 در 535 پست
سلام دوستان
سال93 برای من شروع یه اتفاق قشنگ بود.امیدوارم سال 94 به نتیجه برسه.من نیمه گمشدم رو پیدا کردم.امیدوارم سال 94 بدون هیچ مشکلی کامله کامل برسیم به هم
برام دعا کنید توی این یکی دو سال سختی زیاد کشیدم.دیگه تحمل اتفاقهای بد رو ندارم.![]()
parsa1400 (شنبه 01 فروردین 94), zendegiye movafagh (پنجشنبه 28 اسفند 93),آرام عشق(پنجشنبه 28 اسفند 93), سوده 82 (پنجشنبه 28 اسفند 93)
تشکرشده 1,387 در 220 پست
سلام به همه دوستای مهربون و گوگولی خودم
هر شب خیلی دلم واستون پر میکشه و به یادتون ذکر میگم! واسه آبجی گلم خیلی خوشحالم که نی نی نازنازیش حالش خوبه و حسابی مثل مامانشم انگاری شیطونه
واسه بقیه دوستان عزیزم مخصوصاً زندگی موفق مهربونم و آرامم عزیز دلم همیشه دعا میکنم که به آرزوهای دل پاکشون برسن و واسه همه خوبانم تو این تالار که انشاءالله امسال واسشون بهتریت اتفاقا بیفته و مزه خوشبختی و عشق واقعی رو بچشند و همیشه سلامتی سلامتی حاصل باشه
یا حق خودت حاجت روای کن و حاجت دلهای پاک دوستان عزیزمو بده،خدا جونم ما همه توکلمون فقط به خودته،تو خودت چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود باشی و ما رستگار![]()
آرزو دارم،
فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
و امضاء خداوند بزرگ پای
تمام آرزوهایت
تشکرشده 3,618 در 912 پست
دوستان خوبم، من هم واسه شروع فصل جدیدی از زندگی تصمیم گرفتم که توی سال 94 سرکار نرم و اگه خدا بخواد دارم میرم دنبال اینکه جمع دونفری مون رو تبدیلش کنیم به سه نفر (ان شا الله)
هم خوشحالم؛ هم نگران و هم اینکه ترس دارم، نمی دونم
دیشب کلی گریه کردم، توی تاریکی شب و با نگاه کردن به ویدئوهای مدینه، آخه دلتنگ بودم و هستم،
آخه! توقع داشتم و نشد،
آخه! قول گرفته بودم و نشد
آخه! خواهرم به مشکل برخورده و نیاز به دعا داره
آخه! من نباید با وجود تمام نعماتی که توی زندگیم دارم، برکتی که حسش میکنم ناشکر باشم
واسه همه ی این آخه ها! ازتون خواهش میکنم توی دور جدید چهل شب تون، منو هم فراموش نکنید
من و خواهرانم
من و دوستانم
من و همکارانم
من و پدر و مادرم
من و آشنایانم
و من و همسر مهربونم
نیاز به دعای خیر شما عزیزان داریم
آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
من
برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
و امروز
من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
منه انسان
چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.
(آسمانی آبی) (پنجشنبه 28 اسفند 93), parsa1400 (شنبه 01 فروردین 94), zendegiye movafagh (پنجشنبه 28 اسفند 93), سوده 82 (جمعه 29 اسفند 93), صبا_2009 (پنجشنبه 28 اسفند 93)
تشکرشده 881 در 199 پست
میشه از اعماق وجودتون با اون دل های پاک و خدایی تون واسه ی منه حقیر دعا کنید
شرایطم خوب نیست محتاج به دعای شما خوبان هستم
ویرایش توسط آرام عشق : پنجشنبه 28 اسفند 93 در ساعت 19:54
(آسمانی آبی) (پنجشنبه 28 اسفند 93), del (شنبه 15 فروردین 94), parsa1400 (شنبه 01 فروردین 94), سوده 82 (جمعه 29 اسفند 93)
تشکرشده 881 در 199 پست
پروردگارا در این لحظه های پایانی سال به خواب دوستانم آراامش
به بیداریشان آسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا
به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما
آمین
تشکرشده 3 در 2 پست
سلام رفقا :) چقدر بد،انگاری دیر رسیدمو شما خیلی وقته شروع کردید،کاش زودتر عضو شده بودم...
del (شنبه 15 فروردین 94)
تشکرشده 390 در 142 پست
اولین مرتبه است این تایپیک رو میخونم... من شمع روشن میکنم![]()
کسی حرف منو انگار نمیفهمه
مرده زنده،خواب و بیدار نمی فهمه
کسی تنهاییمو از من نمی دزده
درد ما رو در و دیوار نمیفهمه
واسه تنهایی خودم دلم میسوزه
قلب امروزی من خالی تر از دیروزه
(آسمانی آبی) (پنجشنبه 06 فروردین 94), del (شنبه 15 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)