به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    دختر جون شما23 سالته
    چرا اينقدر عجله داري براي ازدواج
    دختر تاپيک هاي من رو بخون تاپيک ناديا-7777 رو بخون
    عجله اي براي شوهر کردن نداشته باش
    ( من فکر مي کنم پدر شما يه مرد نمونه و براي مادر شما يه همسر خيلي خوب بوده و خوب بودن مرد ها رو داري فرافکني مي کني ,و نسبت به ازدواج یه ذهنیت خوب داری ولی ازدواج فقط از سر رفع تنهایی احتمال موفقیتش صفره )
    من چند ماه پيش متارکه کردم و در دوران عقد
    دلايل ازدواجم هم مثل شما بود
    باور نمي کني وقتي عقد اون فرد بودم هزار هزار برابر بيشتر احساس تنهايي و سر خوردگي مي کردم
    خيلي خيلي دوست داشتم که ازدواج کنم ولي اين ازدواج بسيار بسيار تلخ بود و نتايج و پيامد هاش تلخ تر چرا ؟ چونکه سرسري و فقط به خاطر تنهايي زياد اين انتخاب رو کردم خيلي خيلي مدرک برام مهم بود ولي کسي رو انتخاب کردم که ديپلم هم نداشت
    ترس از تنهايي من رو از ديدن حقايق غافل کرد
    شايد الان مزه تنهايي رو بچشي ولي تنهايي که با وجود يه مردي باشه که اصلا تو رو نمي فهمه نمي فهمه چي مي گي نميفهمه چي مي خواي هزار بار تلخ تره استخوان هاي تنت از اين تنهايي يخ مي زنه
    کسي هست توي زندگيت ولي بود و نبودش فرقي نداره
    الان مطلقه هستم ، و تو مجردي
    28 سالمه و تو 23 سالته
    من مهندسيم رو تو ايران گرفتم و تو تو استراليا درس مي خوني
    ولي هرگز هرگز به يه شخصي که توي مي خواي بهش رضايت بدي من رضايت نمي دم
    مي دوني چرا ؟
    چون من مي دونم راهي که در پيش گرفتي به ناکجا اباد مي رسه
    دختر قدر خودت رو بدون
    ارزش خودت رو بدون
    کسي که در حد تو نباشه تو رو و اهدافت رو درک نمي کنه
    سعي کن هم فکر خودت رو پيدا کني
    و يه چيز ديگه
    کسي که درس نخونده سعي و تلاش تو را ، سختي هايي که در غربت کشيدي و لي ادامه تحصيل دادي رو درک نخواهد کرد و در انتها خواهد گفت براي خوشگذروني و اللي و تللالي رفت ي خارج.
    از من به تو نصيحت
    براي فرار از تنهايي ازدواج نکن
    هر چي هستي باش به کمتر از خودت قانع نشو.
    ویرایش توسط دختر 7 : دوشنبه 25 اسفند 93 در ساعت 18:56

  2. 5 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 26 اسفند 93), نادیا-7777 (سه شنبه 26 اسفند 93), مهرااد (دوشنبه 25 اسفند 93), اقای نجار (سه شنبه 26 اسفند 93), سارا 2010 (سه شنبه 26 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.