به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام برادر عزیز
    تاپیکتون سرشار از نصایح دوستان هست ولی گویا خودتون دشمن درجه یک خودتون هستید
    قطعا ضربه ای که شخصا و رسما دارید به اینده و جوونی خودتون می زنید بسیار مهلک تر از جدایی همسرتون از شماست
    چرا با خودت سر جنگ برداشتی
    راستش دوستان مهرااد که بسیار کامل و نادیا جان بسیار به جا گفتن
    گویا کتابی رو هم که بهتون معرفی کردم رو هم نادید گرفتید ولی تجربه شخصی خودم رو بگم این کتاب خیلی خیلی به درد من خورد
    در مورد حرف های اهالی و خویشان که می گید همش به قولی بهتون سر کوفت می زنن
    تا خودتون اجازه ندید این حرف ها بهتون ازار نمی رسونه " این حرف ها به نظر من بیشتر تو ذهنتون تکرار می شه " اخه انگار گفتید که 9 ماه از جداییتون می گذره و خواه نا خواه توی خانواده ها کم رنگ می شه و کلا بعد چند ماه فراموش می شه
    به نظر شما که ادم عاقل و بالغی هستید
    من یک کاسه زهر کشنده بیارم و به اجبار بخوام به خوردتون بدم ایاتسلیم می شید ؟
    مطمئنا نه
    برای حرف های منفی و حرف هایی که روحتون رو مسموم می کنه هم همین راهکار رو در پیش بگیرید
    زیر بار حرف منفی و مسموم نرید
    اگر کسی گفت برای زنت ماشین خریدی و اسکی و دانشگاه و...
    در جوابش بگید من از صمیم قلبم این کار رو کردم و راضی هستم

    همونطورکه مهراادعزیز گفت
    همه ادم ها مثل هم نیستند یکی مثل شما و من از صمیم قلب برای یکی مایه می گذاریم و کسانی هم هستند که الویت زندگیشون خودشون هستند و فقط خودشون برای خودشون مهم هستند
    ولی خب یه صفتی هست به نام قدر دانی که شخص حداقل قدر دان زحمات طرف مقابل باشه و این همه محبت رو نگذاره به پای سادگی و اینکه طرف رو پله ترقی خودش کنه
    دوست عزیز
    خیلی جوونی ،
    جوونی خودت و روح و روان خودت رو به خاطر کسی که قدرت رو ندونست تباه نکن
    comment :
    راستش خیلی دلم برای انسان هایی که خوب هستن ولی خوبی نمی بینن می سوزه
    برای امید ها و ارزو هایی که یک نفر داره
    برای تلاش یک نفره کسی که به هیچ جا نمی رسه
    دلم برای این می سوزهکه فرد بعد از این به این نتیجه می رسه خوب بودن خوب نیست ، بد بودن بهتره چون حداقل دلت کم تر می شکنه

  2. 3 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    Amir_23 (شنبه 01 فروردین 94), mohi (سه شنبه 26 اسفند 93), نادیا-7777 (سه شنبه 26 اسفند 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    ببخشید اقای برمودا این پستم خطاب به خانم هفت عزیز است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر 7 نمایش پست ها
    comment :
    راستش خیلی دلم برای انسان هایی که خوب هستن ولی خوبی نمی بینن می سوزه
    برای امید ها و ارزو هایی که یک نفر داره
    برای تلاش یک نفره کسی که به هیچ جا نمی رسه
    دلم برای این می سوزهکه فرد بعد از این به این نتیجه می رسه خوب بودن خوب نیست ، بد بودن بهتره چون حداقل دلت کم تر می شکنه

    دختر عزیز . مرسی از محبتت

    اتفاقا من نظر شما را ندارم. کسانی که نمی توانند مهربانی دیگران را ببینند جای دلسوزی بیشتری دارند بزرگی هیچ قلبی نباید باعث دلسوزی باشه عزیز. این حقارته که جای دلسوزی داره. معمولا ادمهای بزرگ مستقل از محیط عمل میکنند. رفتار نادرست دیگران باعث شک کردن به خودشان نمی شود. باعث نمی شود که انها در این راه تغییر رویه بدهند. ( این پستم اصلا به همسر اقای برمودا مربوط نمیشه)



    و این متن زیبا را هدیه میکنم به شما :

    وقتی کسی به تو می‌گوید , " من ترا دوست دارم "
    و تو بعدش حس می‌کنی " اوه از همه گذشته من
    باید با‌ ارزش باشم " این یک توهم است .
    این حقیقت ندارد .

    یا کسی می‌گوید " من از تو متنفرم " و تو فکر
    می‌کنی " اوه می‌دانستم که خیلی با‌ ارزش نیستم "
    این هم حقیقت ندارد .

    هیچکدام از این افکار کوچکترین واقعیت ذاتی در خود
    جای نمی دهند . آن‌ها یک پوشش هستند .

    وقتی کسی می‌گوید " من ترا دوست دارم "
    او به تو در باره ی خودش حکایت می‌کند , نه تو .

    وقتی کسی می‌گوید " من از تو متنفرم "
    او درباره ی خودش حکایت می‌کند , نه تو .

    دنیانگری عیناً خود نگری هستند .

    آدیا شانتی

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  4. 5 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    Amir_23 (شنبه 01 فروردین 94), meysamm (دوشنبه 25 اسفند 93), mohi (سه شنبه 26 اسفند 93), نادیا-7777 (سه شنبه 26 اسفند 93), دختر 7 (دوشنبه 25 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.