مرسی آقای پارسا ممنون ازت
من فقط فهمیدم تا زمانی که نریم خونه خودمون ....استرس شدیدی خواهم داشت و همیشه باید محتاطانه رفتار کنم ... استرس خیلی بده ...اینکه همش باید حواست به همه چیز باشه .... ولی خب ....
نه اصلا بهش حتی معرفی هم نمیکنم این تالار رو ...
به راهنمایی هاتون نیاز دارم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)