سپیده جان گاهی اوقات دلیل ادامه نداشتن خواستگاری ، علاوه بر دلایلی که خودت احتمالشو میدی ، دلیل دیگه ای هم داره
دقیقا برعکسه اون چیزی که فکرشو میکنی
بعضی وقتا خانواده خواستگار دیگه ادامه نمیده خواستگاریشو ، چون شک داره که خانواده ی شما موافقت کنند
گرچه شاید خیلی به نظر مسخره بیاد
ولی واقعیت داره
واسه منم چند مورد قبله ازدواجم از این موردها پیش آمده بود که همکارام معرفی کرده بودند
الان که نامزد هستم ، یکی از همکارام تازگی ها ( بعده نامزدی ) میگفت فلانی که تورو بهش معرفی کرده بودم ، اومد گفت اون دخترو بهمون نمیدن بیخود خودمونو کوچیک نکنیم...
در صورتی که وقتی اونا رفتن و نیومدن ، همش توو ذهنم دنبال این میگشتم که چرا نیومدن .یعنی من چیزی کم دارم؟
با اینکه اگر هم میومدن من موافقت نمیکردم ، ولی ناخودآگاه انگار آدم احتیاج داره بقیه نازشو بکشن
کاملا احساست رو میفهمم ناامید نشو ، خودتو بالابگیر و به خدا توکل کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)