سلام شاد عزیز
تازه امروز اومده بودم ببینم کسی جواب تایپیک منو داده یا نه؟ چشمم به تایپیک شما افتاد خوندم همشو
واقعا به قول مادرم بد از بدترهم وجود داره
ببین عزیزم زیاد به اون مسئله فکر نکن وزندگی خودتو به هیچ عنوان خراب نکن
هر چه بیشتر روی این موضوع فکر کنی بیشتر ازش دور میشی
میفهمم دقیقا چی میگی؟ چون خودمم هم همین طوری هستم که عکس العمل بدی از شوهرم ببینم اصلا دوست ندارم ببینمش دوست دارم ازش دور باشم
گویی که تمام دنیا باهات دشمن میشن ، اما نباید این طوری باشی عزیز
اون موضوع مربوط به گذشته می باشد نباید روش فکر منفی کنی ، خیلی از آقایان قبل از متاهل شدن سراغ این کارا میرن
به این فکر کن که شما رادوست داشته که برای ازدواج انتخابتون کرده
حتما دوستتون داشته وخواهد داشت
با خودت صادق باش
توی یک جایی خوندم برای شناخت بهتر یک کاغذ سفید برداروتمام اخلاق های خوبش را بنویس ، دربرگی دیگر خصوصیات بدش رابنویس
فقط صادقانه.
بعر ببین خصوصیات خوب بیشتراست یا بد؟
بعد میتوانی خصوصیات بعد را با مرور زمان تغییرش دهی
هیچ کاری به هول هولکی نمیشه عزیزم
تلاش خودتو بکن برای بهتر زیستن
موفق باشی عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)