سلام بر ارکید عزیز. خوش اومدی. از نوشته هات معلوم بود خیلی دلت گرفته. ارکید جان بیشتر توضیح بده در چه مسایلی با مادر خود مشکل داری؟ در چه مواقعی او شما را ناراحت می کند؟ شاید ما بتونیم کمکت کنیم موفق باشی و شاد.