پسر شرایطی که داری خیلی قابل درکه
شاید لازمه برای جلب نظر خانواده تلاش بیشتری کنی شاید وضعیت تو ایده آل نباشه اما خیلی هم بد نیست
من پیشنهاد میکنم یه مشاوره بری شاید از نظر روحی الان موقع ازدواج شما باشه شاید هم نه. ولی به نظر من شما یکی رو لازم داری
27 سال هم بدون رابطه دوستی داشتن کم سنی نیست...
شرایط روحی شما به گونه ای هست که نیاز داری کسی پیشت باشه و شدیداً پیشنهاد میکنم با توجه به تجربه ای که از سربازی داری قبل از ادامه خدمت باید این مسأله حل بشه چون الان که آزادی و همه چی دم دستته دل تنگ می شی وای به حال اونکه بری سربازی...
شما حتی با شخص مورد نظر هم به توافق نرسی همین که خانواده موافق ازدواجت باشن توی این مدت میری خواستگاری حتی شایدم توی سربازیت هم رفتی خواستگاری و این خودش کلی از دل نگارنی هات کم میکنه... همین که بدونی داری توی این مسیر تلاشت رو می کنی خیلی انرژی مثبت می گیری.








علاقه مندی ها (Bookmarks)