سلام بهار جان. خوشحالم از آرامشت و خوشبختیت عزیز. فقط یک سوال واسم ایجاد شد
اگر هنوز مجرد بودی باز حس خوشبختی داشتی؟ اگر خدای ناکرده همسرت اونی که می خواستی نبود بازهم خوشبخت بودی؟
با تمام احترامی که برای حست قایلم و تمام ارزویی که برای تداومش دارم
خواستم بگم که آرامشی که خیلیها آرزوش رو دارند از جنس این آرامش نیست عزیز.
خیلیها در طوفان آرامند. من آرزومند این آرامشم.
خیلیها خیلی چیزها ندارند اما هنووز خوشبختند. من آرزومند این نوع خوشبختیها و دیدگاهها هستم. تاپیکتون زیبا بود و اموزنده مخصوصا توصیه به صبرش اما عنوانش رو دوست نداشتم
همون حرف تکراری :
غلام همت آنم که....
آرزومند خوشبختی همیشگی شما
من![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)